VI HÖLL OCH VI GÖR ÄN IDAG

I torsdags flög jag till Umeå för att hälsa på finaste Chitra. Hon pluggar där och nu när jag befinner mig i Stockholm så tänkte jag hälsa på henne en helg, då det inte alls tar lång tid att flyga tid, man fick ju passa på. Vi hade en sån där lagom lat helg, vi hade inga måste, vi gjorde det vi kände för, precis som vi alltid gör när vi träffas. Vi var på bio och såg Fifty Shades of Grey, vilken var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, kollade på Melodifestivalen, såg ett antal filmer i hennes säng och åt lyxfrukostar. Precis så som det ska vara helt enkelt. Var så otroligt kul att få träffa henne igen.
Och som vanligt är halvkassa mobilbilder det enda jag kan bjuda på. 
 
 
Kvällen innan jag kom hade Chitra fått hem en fin katt med namnet Hjalmar. Honom gosade jag mycket med då han gärna låg i min säng.
 
 
 
 
 
TACK FÖR EN FIN HELG, CHITRA!
 
 
 
2015-03-09 @ 17:52:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0