FÖR DU ÄR DEN FINASTE JAG VET

I helgen åkte jag och älsklingen till Göteborg för att spendera ett dygn på det otroligt mysiga, franska 1900-talsinspirerade Hotell Pigalle. För en vecka sen firade vi nämligen 2 år tillsammans och detta blev vår present till oss själva.
Vi tog en tur på stan innan vi checkade in i vårt lilla krypin. Sen var vi ute och åt på kvällen och bara myste. Hotellet var riktigt fint och precis i min stil, där finns dock ett stort MEN, som gjorde mig väldigt besviken då jag inte hade en aning om detta innan vi åkte. Vad det var får ni se nedan på bilderna. 
 
 
Rummet bestod i stort sett av en enda stor, kingsize säng med en massa stora, härliga kuddar. Den var dessutom så hög så att jag knappt kom upp i den utan fick ta ett steg upp i fönstret bredvid och sen kliva upp i sängen...
 
 
Närmare bestämt det här fönstret som också var belamrat med mysiga kuddar.
Bilden till höger visar soffan som stod i korridoren utanför rummet. Och kollar tapeterna!
 
 
 
Så kommer vi till det som var lite utav en besvikelse. Nämligen badrummet. Det var jättefin, med duschen och allt annat MEN...
 
 
den hade ingen dörr utan bara ett tjockare draperi!
 
 
 
Det här väntade en när man kom i entrén till hotellet.
 
Jättefint hotell med god frukost och superfin miljö men vill man ha dörr till toaletten så ska man nog välja ett utav de större rummet...
2015-05-14 @ 17:32:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0