KUNGSBYGGET

Sorry, för usel uppdatering men som jag har sagt innan så vill jag inte skriva här om jag inte har nåt särskilt att skriva om. Nu har jag dock haft det ett par veckor men har vart utan laddare till min dator i ett par månader och väntar fortfarande på att den ska komma så bestämde mig till slut för att göra det på mammas och pappas.
 
I alla fall, för ett par veckor sen var det dags för mig att ge Alex hans studnetpresent. Jag hade planerat ett helg tillsammans som började med att vi tog en picknicklunch i ett fint naturreservat. Därefter åkte vi till Kungsbygget vid Hallandsåsen där vi åkte zipline och rodel. Så himla kul! Har tyvärr inga bilder därifrån då det var bökigt att ha med mobilen och inte minst kameran så ni får andra bilder istället!
 

 
Vi hittade ett stort träd ute på en äng med grenar hängandes ner på marken som vi satte oss under. Så mysigt!
 
 
På kvällen lagade jag trerätters. Och tydligen glömde jag att ta kort på efterrätten...
 
 
På morgonen efter blev det brunch! Vilket aldrig slår fel.
 
 
 
2015-09-04 @ 13:52:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Whaat glömde du att ta kort på efterätten av just allting du tog kort på? ;)

Svar: Ja, eller hur, är lika förvånad som dig! Vet inte hur jag kunde missa det.... :/ ;)
My Boketun

2015-09-13 @ 12:18:20
URL: http://chitras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0