BRÖLLOPSPRESENT

Som bröllopspresent till mamma och pappa hade jag och Jon fått hjälp av Jennie att ta kort och fixa med en ram. Mamma och pappa blev jätteglada så det var verkligen en lyckad present. Nu ikväll ska de iväg och äta på Ocean så jag och Jon ska laga mat här hemma och se på nån film. Sen blir det minitårta/bakelse som jag gjorde innan när mamma och pappa kommer hem.
 
Här är en bättre bild på kortet som satt i ramen. Jennie har tagit kortet och redigerat det, superduktig är hon.
 

Tack så jättemycket för hjälpen, Jennie!
2012-08-10 @ 18:45:48 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Oj, vilka fantastiska bilder av dej o Jon.Jag föstår att det blev en lyckad present.
MORMOR

2012-08-10 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0