Vad hände förra året: Januari?

1 januari: Vi firade lite mininyår hemma eftersom pappa hade vart sjuk på nyårsafton och inte kunde följa med oss när vi skulle bort.
8 januari: Jag var hos Chitra och vi åkte pulka i hennes hage med Smilla springandes efter oss.
12 januari: Jag fick lite nostalgikänsla och la ut ett par bilder på mig själv när jag var liten.
16 januari: Familjen var bjudna på Patriks fest och det var som ett rollspel och vår uppgift var att lista ut vem som hade mördat på slottet.
25 januari: Familjen var ute och åkte skridskor på en is som fanns på åkern. Jag var ju inte så jättebra på det...

Jag kan inte låta bli att lägg ut denna bild, fick en liten nostalgikänsla igen.
2012-01-05 @ 11:14:21 Vad hände förra året? Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej My,

Jag är jättenöjd med mitt macaronset och spritsen kan absolut användas till annat. Man fick med flera olika tippar till spritsen, så inga begränsningar alls alltså. Ja, det kostar ju lite klart därför är jag glad att jag fick det i julklapp!!!



Kram Malin

2012-01-05 @ 15:54:14
URL: http://malinsdiner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0